søndag 12. juni 2016

Strandas dronning i sommer!

Hva skal du gjøre nå som høsten har kommet? Blir vel noen dager på stranden før kulda kommer.Er jo sol ute,den må nytes. 
I dag legger jeg ut et kort jeg lagde i begynnelsen av sommeren . 
Jeg har lagt min elsk på metall hjørner og det blir jo så fint på kort at jeg må legge de litt bort for å ikke bruke de opp med en gang.
Jeg har brukt kartong og et nydelig mønsterark med sykkel på som jeg har kjøpt hos kreativ scrapping.Der kommer også blomstene og swirlen fra.Dette og tape,lim og dies finner dere på linken under her 

Håper dere får en fin høst og at dere nyter de siste dagene med sol. 

Om skyene kommer og regnet faller ned,
er kortlaging det beste du kan gjøre med det ;) 

Ha en fin og kreativ dag ;) 
Klem fra Rita Andersen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar