fredag 19. juni 2015

Dataekspertens hjelper ;)

En travel mann som jobber med sjelen til alle pc'er trenger et kort fra sin gode hjelper som bare lager krøll!
Det er ikke alltid lett å forstå hva en skal gjøre ;) 
Mannen min fikk beskjed om å patche swichen ;) men hva er det tro? Hahaha
En kan bare le av det som skjedde.Tro hva som svirrer rundt i hodet hans? 
En kan ha det gøy med gamle ledninger ja ;) jeg delte de opp og surra rundt 3D figuren som jeg har kjøpt hos www.craftsuprint.com og skrevet ut.
Ovenfra ser kortet slik ut ;) 
Artig da mannen min stod der som et spørsmålstegn og ikke forstod noen ting ;) sånn går det da en gir en hjelpende hånd uten å forstå hva en gjør ;) 

Takk for at du kom innom bloggen min ;) 
GOD SOMMER ;) 
Husk solkrem! 
Hilsen Rita Andersen 





2 kommentarer:

  1. Så kult kort :) Haha... Patche swishen jaaa..... hehe.. :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Vibeke ;)
      Jeg syns det var gøy å lage dette og jeg ble veldig veldig glad da jeg så at du hadde kommentert her hos meg ;) Tusen tusen takk for gode ord ;) Klem fra meg ;)

      Slett