søndag 18. januar 2015

Et kult takkekort i 3D med bilder ;)

Hei alle sammen. 
Jeg har fått laget et takkekort med 3D bilde,personlige bilder,blonder,perler og my mer.

Fra en gruppe på facebook ble jeg nominert i sommer til å få en oppmerksomhet i posten fra ei venninne. En mnd ble jeg plukket ut blant mange andre ;) Jeg fikk masse scrappesaker og mot juletider var det kalender for de påmeldte der. Da fikk jeg en flott cricut-kassett! Så heldig jeg er !!!!! Weeeee ;) 
Neste bilde er litt uklart men jeg tar det med for det. 
Jeg har brukt glossy,lim fra limpistol,diecuts og charms.
Sommerfuglene har jeg bare farget med promarker.Mener jeg hadde på glossy over det også.se den nydelige nøkkelen! 
Se så søt Spotty er! Et bilde som valp og et som litt større og tøffere kar. Nydelig! 
Sommerfuglen passer fint som kort-holder så det ikke faller sammen.Elsker denne blonden! 
Her kan dere se hvordan jeg har laget det.kun kuttet ut en halvsirkel av forsiden! 
Og slik ser kortet ut da det er ligger i konvolutten. Jeg syns det var fint jeg ;) 
Her er Linda (på bildet)som sendte meg disse pakkene i posten.Snakk om å være en godhjertet engel! (derfor nøkkelen med vinger!) charms av saks er med fordi hun liker å lage så mye fine papirprosjekter! 
Her er kortet brettet ut og som dere ser så er Linda veldig glad i spray,og klin - hun lager nok mange flotte bakgrunner på kort og LO!Tror hun holder kurs også ! 
(Mener jeg har sett det på bilder) 

Nok en gang! Tusen takk Linda! 

Takk for at dere tok en titt innom bloggen min!
Jeg fikk godkjennelse av Linda til å legge ut kortet med bilder av henne og Hunden Spotty ;) Så det er derfor jeg kunne dele dette med dere nå ;) 
Ha en god dag.Dette er glede! 
 Stor klem fra Rita Andersen 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar