mandag 17. mars 2014

noen kort til damer , kan brukes til alt ;)

Dette bildet fikk jeg av ei venninne .
Jeg brukte fjær opp fra blomstene. Syns det er så søtt ;)
Bakgrunnen er fra en blokk med 6x6 ark som jeg kommer til å linke under innlegget etter hvert ;)
 

Her har jeg brukt samme mønsterark som på det over men brukt et stempel istedenfor bilde.
(Bildet har jeg arvet fra ei venninne )
Valgte å bruke stjerner istedenfor blomster denne gangen ;)
Perlene kommer jeg meg ikke unna ;) De pynter så fint opp ;)

Jeg har her laget et kort som kan gå til konfirmasjon ,bursdag , en liten hilsen eller en venn ;)
Hjertebakgrunnen som er bak bildet er helt fantastisk . Nesten synd å gjemme den . Men med stjerner og blonder,perlser og blomster så ble det til et greit kort syns nå jeg ;)
 

Mer detaljert med sløyfe og perler .
Elsker lyserosa flerfarget  ROSER!

Dette ble vel kult?
Skoen er en dies som er helt fantastisk flott .
Jeg satte på en lilla bakgrunn for ¨å få frem skoen mer fra bildet .
(Kjekt med resteark)
Hjertedies er fra MS  og den er bare helt nydelig! .

 
Her ser du kortet liggende ;)
Mønsterarket er fra en 6x6 blokk som jeg skal linke til seinere ;)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar