mandag 17. mars 2014

kortet til snekkeren ;)

                          Her er kortet til den fantastiske snekkeren som alltid hjelper til  ;)
                                        Det er jo kjekt å ha en slikt kort liggende ;)
                 Det går varmt for seg når snekker'n er i gang ;) derfor tok jeg på termometer ;)


 
Dette stempelet har jeg fargelagt for flere år siden . Jeg har hatt det liggende i lang tid og jeg har endelig klart å bruke det ;) Jeg kom meg aldri inn i fargeleggingen pga smerter fra leddgikten  og stive fingre ...men jeg har noen på lager her som er ferdig ;)
 
 
 
Takk for hjelpen  er bokstaver fra quickutz alfabet .
Hammer , skrtrekker , skruer  og spiker er fra quickutz også .
 
plankene er fra en dies som jeg ikke husker navnet på men jeg skal linke det under her etter hvert .
Kult med charms sagen ? fnis ;)
 
Håper du likte kortet og at du legger igjen en liten hilsen til meg ;)
 
 Klem fra Rita
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar