mandag 17. mars 2014

Kort til ungdomsjenter ;)

Hei igjen ;)
Nå er det ungdommens tur med rosa i spissen ;)
Det går i dusefarger på mønsterark og som dere ser så har jeg fått dilla på Stjerne dies og punch ;)
 
 
                            Dette er ferdig fargelagte stempler fra Kenny K.

 De små hjertene er laget av tre og er malt hvite. Sommerfuglene er fantastisk flotte fra Cheery Lynn i str. Small ;)
 Dette kortet ville jeg bryte litt med det rosa og da ble det i blått ;)
                                                     Her kom det tøffe kortet ;)
Plaster må til når en tøff kvinne med bein i nesa får kort ;)
Tok på en blonde da den passet greit til der .
Dette kortet kunne jeg har pyntet på i evigheter tror jeg . Det er jo masse kult å sette på men jeg valgte å ikke gjøre mer ;) Må jo bryte av til slutt ellers blir en sittende ! ...hahahahahahahah
Linker kommer etter hvert ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar