onsdag 31. juli 2013

COWBOYBOOTS ;)


Jeg har prøvd meg på noe nytt og ble fornøyd med disse ;)

Ei venninne har sagt i lang tid at til sommerferien skal jeg til TEXAS og da skal jeg kjøpe meg cowboyboots ;)
Så jeg tenkte at da skal jeg jaggu lage et par til deg som du kan ha til pynt også ;) 
Hun er på hytta nå uten nett så jeg kan legge de ut nå ,men til uka får hun disse og da blir hun nok glad ;) Hun skal jo ikke dra før om halvannen uke så tankene er nok i TEXAS alt ;)

jeg har linket de diesene jeg har brukt nederst under bildene her :





 

 Her kommer malen min ;)

skriv ut på A4 ark 
klipp ut 
Tegn omrisset rundt på ønsket kartong/ark
klipp ut 
preg brettekanter 
og pynt før du limer sammen støvelen - det er mye lettere da ;) 

 



 



lykke til ;) 
Scrapping er kos 
scrapping er glede 
scrapping er gøy når du også får ros ;) 



LEGG GJERNE EN HILSEN IGJEN PÅ BLOGGEN MIN DA BLIR JEG SÅ GLAD ;) 








Egentlig skulle jeg vært med på 
Kreativscrapping sin utfordringsblogg



 men jeg rakk ikke å legge inn før fristen var over.
Sånn kan det gå ;) 


Det var bingo og sommer , ferie , sol , osv. 

og jeg hadde valgt 

Rad på skrå; 

PERLER-PUNCH-FARGEN GUL OG OSTEKLUT ;) 



Diesen jeg har brukt foran og bak på støvlettene finner du her ;




Punchen jeg har brukt til borden oppe i støvlettene finner du her ;



Ostekluten finner du her ;


perler finner du her ;


Papiret jeg har brukt på boots'a finner du her ;

http://www.fixide.no/product.asp?prodID=1113&name=karduspapir



4 kommentarer:

  1. Dette var lenge siden jeg lagde men kule ble de ;)

    SvarSlett
  2. Hi Rita - thank you for sharing the boots. Trying to find a pattern was really hard to find, but after hours of looking I found yours. Question: I am not sure how to place the fat part of the foot. Does it line up with the back, in the middle, or front? thanks again.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi @dogchanel2@gmail.com
      Happy you like my boots.It is so many years ago .. i think you Take the fat part of the foot and Line it up with the back… I don’t remember,I have to make new boots ..

      Slett
    2. I have tried it both ways - the two feet together and separate. Separate they work better with the front and back panel. Together there is a very large gap between the two panels. I have made it work the two together, but it really is difficult and really looks strange. If you redesign this boot, please let me know. Thanks

      Slett